اسکنر داخل دهانی 3Shape

اسکنر داخل دهانی 3Shape

اسکنر داخل دهانی 3Shape (تری شیپ)، به ویژه سری تریوس TRIOS، یک فناوری دندانپزشکی پیشرفته است که چندین ویژگی و مزیت کلیدی را ارائه می ‌کند که هم برای دندانپزشکان و هم برای بیماران بسیار کاربردی است و راحتی را به همراه دارد.

این ابزار دندانپزشکی نوآورانه دارای فناوری اسکن پیشرفته، نمایش رنگ واقعی، قابلیت اسکن بی سیم و سازگاری با مواد مختلف  ترمیمی است.

مزایای این اسکنر شامل افزایش راحتی بیمار، بهبود ارتباط دندانپزشک و بیمار، تطبیق پذیری بهتر درمان، قالب گیری و ترمیم با کیفیت برتر و طراحی بهداشتی است.

قیمت اسکنر داخل دهانی تری شیپ 3 shape

اسکنرهای داخل دهانی یکی از شگفتی های صنعت دندانپزشکی هستند که در انواع مختلف در بازار عرضه می شوند.

یکی از انواع اسکنرهای داخل دهانی، مدل 3Shape است. قیمت اسکنر داخل دهانی 3 Shape به طور حدودی در بازه قیمت 590,000,000 تا 580,000,000 تومان می باشد.

بی شک بهترین راه برای دستیابی به قیمت دقیق این دستگاه، تماس با مجموعه اول دنتال با سابقه ای طولانی در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی و استعلام قیمت از این مجموعه می باشد.

قیمت اسکنر داخل دهانی تری شیپ 3shape

خرید اسکنر داخل دهانی 3 Shape

برای خرید اسکنر داخل دهانی مدل تری شیپ، مشاوره و تماس با مجموعه اول دنتال را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه فروشنده معتبر و مشتری مدار تجهیزات دندانپزشکی می باشد که به سراسر ایران خدمات ارائه می کند.

ویژگی های اسکنر داخل دهانی تری شیپ

اسکنر های داخل دهانی تری شیپ، که با نام تجاری اسکنر تریوس شناخته شده اند؛ دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

فناوری اسکن پیشرفته

سری TRIOS از اسکن هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می کند و با صحت و دقت بالا برای ثبت تصاویر دیجیتالی بدون دردسر، امکان اشتباه را به صفر رسانده است.

اندازه گیری رنگ ها و سایه های واقعی

نمایش رنگ واقعی را ارائه داده و به طور دقیق سایه دندان ها را اندازه گیری می کند و دقت برنامه ریزی درمان را افزایش می دهد.

اسکن بی‌ سیم

آزادی حرکت و راحتی بیمار را از طریق قابلیت ‌های اسکن بی‌ سیم را برای دندانپزشک فراهم می کند و تجربه‌ های فوق العاده ای را برای پزشک و بیمار رقم می زند.

اسکنر ناراحتی بیمار را به شدت کاهش و اسکن سریع و بدون پودر را برای تجربه بهتر بیمار ارائه می دهد.

سازگاری و فرمت باز

از فرمت داده باز STL پشتیبانی می کند و با طیف گسترده ای از نشانه ها، گزینه های ترمیمی و مواد سازگار است.

برای جزئیات بیشتر و اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین اول دنتال ارتباط برقرار کنید.

خرید اسکنر داخل دهانی تری شیپ 3shape

مزایای استفاده از اسکنر داخل دهانی تری shape

اسکنرهای داخل دهانی تری shape برای بیمار و دندانپزشکان مزایای زیادی به همراه دارد.

به طور کلی اسکنرهای داخل دهانی تحول بزرگی در صنعت دندانپزشکی ایجاد کرده اند؛ اما بدیهی است که برخی از این اسکنرها مزایای بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند.

برخی از فواید استفاده از اسکنر داخل دهانی تری شیپ عبارتند از:

بهبود آسایش بیمار

اسکنر تصاویر دیجیتال را به صورت بی سیم می گیرد و باعث کاهش ناراحتی و استرس نشستن روی صندلی داندانپزشکی را برای بیماران می شود.

بهبود ارتباطات دندانپزشک و بیمار

قالب های سه بعدی به صورت تمام رنگی به نشان دادن وضعیت دندان های بیمار کمک می کند. ارتباطات پزشک و بیمار و برنامه ریزی درمانی برای دندان های بیمار را افزایش می دهد.

تطبیق پذیری درمان

این اسکنر طیف وسیعی از درمان ها را پوشش و تطبیق پذیری در روش های دندانپزشکی را ارائه می دهد.

نتایج و ترمیم های با کیفیت برتر

ترمیم های ارائه شده توسط اسکنر، پردازش های دقیقی را نشان می دهند؛ به تنظیمات کمتری نیاز دارند و نیاز به بازسازی را کاهش می دهند.

طراحی بهداشتی

آخرین مدل، TRIOS 5، استاندارد جدیدی را در حفاظت از بیمار و کنترل عفونت ایجاد می‌ کند و عمر باتری طولانی ‌تر، سهولت استفاده و ویژگی ‌های کوچک ‌تر و سبک‌ تر را ارائه می ‌دهد.

نحوه کار با اسکنر داخل دهانی تری شیپ

نحوه اتصال اسکنر 3shape به سیستم cad cam

نرم ‌افزار CAD Dental System 3Shape به آزمایشگاه ‌های دندانپزشکی یا پزشکان این امکان را می ‌دهد تا قالب‌ های دیجیتالی را از اسکنرهای 3Shape وارد کنند و گردش کار CAD CAM یکپارچه را ممکن می ‌سازد.

هنگام استفاده از اسکنر 3Shape، فرآیند وارد کردن فایل های اسکن شده به نرم افزار طراحی 3Shape ساده است. داده های اسکن شده را می توان مستقیماً برای طراحی و ساخت به سیستم دندانپزشکی 3Shape وارد کرد.

هنگامی که اسکنرهای 3Shape با سیستم کد کم ترکیب می شوند، یک پلت فرم جامع دندانپزشکی دیجیتال را برای کلینیک ها و آزمایشگاه های دندانپزشکی فراهم می کنند.

محدودیت ها و معایب اسکنر داخل دهانی 3 شیپ

برخی محدودیت ها و معایب مربوط به استفاده از اسکنر داخل دهانی 3Shape وجود دارد.

برخی از این معایب شامل هزینه اولیه، پروسه یادگیری برای متخصصان دندانپزشکی، مسائل مربوط به سازگاری با تخصص های خاص دندانپزشکی و لزوم ادغام با تجهیزات اضافی است.

این عوامل باید در نظر گرفتن پذیرش این فناوری در مطب دندانپزشکی در نظر گرفته شوند.

هزینه اولیه

اسکنر داخل دهانی 3Shape TRIOS سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی را نشان می دهد که روی روش های دندانپزشکی با بودجه محدود تأثیر می گذارد.

پروسه یادگیری

متخصصان دندانپزشکی ممکن است یک مسیر یادگیری اولیه را تجربه کنند که برای کارایی استفاده از اسکنرها در طول دوره کار با آن ضروری است.

سازگاری با سایر تخصص ها

این نوع اسکنر در حالی که برای دندانپزشکی عمومی مناسب است، ممکن است به طور کامل با برخی از تخصص های دندانپزشکی ادغام نشود و کاربرد آن برای متخصصان در آن زمینه ها محدود شود.

لزوم استفاده از سایر تجهیزات

برای استفاده برخی از انواع اسکنر ها مانند اسکنر داخل دهانی 3 shape، یک سری ابزار و وسایل پیشرفته و مکمل نیاز است. لزوم استفاده از این ابزار مکمل هزینه ها را بالا می برد.

با این حال، اسکنر داخل دهانی 3Shape، به ویژه سری TRIOS، مزایای قابل توجهی از نظر فناوری اسکن، راحتی بیمار و تطبیق پذیری درمان ارائه می دهد.

هزینه اسکنر داخل دهانی تری شیپ

هزینه اسکنر داخل دهانی رنگی تری شیپ 3Shape با توجه به کاربرد آن و جزئیات مربوطه متفاوت است. همچنین با توجه به نوسان قیمت در بازار، قیمت ثابتی برای این نوع محصولات وجود ندارد. اما از ویژگی‌ های این دستگاه

می‌توان به اسکن داخل دهانی برای قالبگیری سریع و دقیق، دوربین داخل دهانی و سه کارکرد همزمان اشاره کرد.

در صورتی که به اسکنر داخل دهانی رنگی 3Shape – TRIOS 3 احتیاج داشته باشید، برای اطلاع از قیمت دقیق آن با مرجع مورد نظر تماس بگیرید و جزئیات دستگاه مورد نظر خود را بیان کرده و هزینه خرید اسکنر داخل دهانی 3Shape را دریافت کنید.

هزینه اسکنر داخل دهانی تری شیپ

نحوه کار با اسکنرهای داخل دهانی 3Shape

استفاده از اسکنر داخل دهانی 3Shape شامل چندین مرحله برای اطمینان از نتایج دیجیتالی دقیق و با کیفیت است. این فرآیند به گونه ‌ای طراحی شده است که کاربر پسند و کارآمد باشد.

همچنین این نوع اسکنرها ابزارهای مورد نیاز برای ثبت تصاویر دقیق از دندان‌ های بیمار را در اختیار دندان ‌پزشکان قرار می دهد.

در ادامه مراحل ضروری برای کار با اسکنرهای داخل دهانی 3Shape آمده است:

مرحله اول: باز کردن بسته بندی و نگهداری

باز کردن بسته بندی و مشاهده راهنمای خرید اسکنر داخل دهانی مورد نظر

مرحله دوم: کالیبراسیون اسکنر

با توجه به راهنمای مربوط به اسکنر3Shape، فرآیند کالیبراسیون و الزامات آن برای اسکنر را بررسی کنید. کالیبراسیون برای اطمینان از صحت و دقت نتایج دیجیتال بسیار مهم است.

مرحله سوم: تکنیک های اسکن

با کمک راهنمای جامع ارائه شده، در مورد مراحل اسکن برای مدل های مختلف، مانند مدل های تک تاج، اطلاعات لازم را کسب کنید.

به کمک این راهنما می توانید ایجاد سفارش، قرار دادن مدل و اسکن را با گزینه شروع خودکار جدید انجام دهید. شناخت ویژگی ها و ابزارهای مختلف موجود در رابط کاربری در حین اسکن ضروری است.

مرحله چهارم: مرور کلی لوازم جانبی

در مورد لوازم جانبی اصلی ارائه شده با اسکنر آشنا شوید. این کار به شما کمک می کند تا از قابلیت های اسکنر نهایت استفاده را ببرید.

این مراحل اولیه برای اطمینان از مقدمه ای ساده برای استفاده از اسکنرهای داخل دهانی 3Shape ضروری هستند.

اسکنر داخل دهانی 3Shape Trios

مشکلات رایج کار با اسکنرهای داخل دهانی 3Shape

کاربران ممکن است هنگام کار با اسکنرهای داخل دهانی 3Shape با چندین مشکل یا چالش رایج روبرو شوند. این مشکلات می تواند شامل موارد زیر باشد:

کالیبراسیون و نگهداری

کاربران ممکن است در طول فرآیند کالیبراسیون با چالش‌ هایی مواجه شوند که برای اطمینان از دقت برداشت ‌های دیجیتال بسیار مهم است.

تعمیر و نگهداری منظم برای نگه داشتن اسکنر در شرایط مطلوب نیز مهم است و در صورت عدم اجرای صحیح ممکن است چالش هایی ایجاد کند.

یادگیری تکنیک های اسکن

یادگیری و تسلط بر تکنیک های مختلف اسکن برای انواع مختلف کیس های دندانی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص برای کاربران جدید. ممکن است برای دستیابی به مهارت در ثبت تصاویر دقیق دیجیتال زمان و تمرین لازم باشد.

پشتیبانی فنی و آموزش

دسترسی به پشتیبانی فنی و منابع آموزشی کافی برای رفع هرگونه مشکل یا بهبود تکنیک‌ های اسکن، ممکن است برای برخی از کاربران چالش ‌هایی ایجاد کند.

یکپارچه‌ سازی با سیستم ‌های CAD / CAM

ادغام داده ‌های اسکن شده با سیستم‌ های CAD / CAM و اطمینان از سازگاری با سایر اجزای نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری، می‌ تواند چالش ‌هایی را ایجاد کند؛ به ‌ویژه هنگام راه ‌اندازی سیستم برای اولین بار.

پرداختن به این چالش ها ممکن است شامل آموزش کامل، تمرین منظم، دسترسی به منابع پشتیبانی از 3Shape و ارتباط با تأمین کننده برای اطمینان از روند اسکن مناسب و نتایج دیجیتالی دقیق باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *